Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с перката на радиатора след намеса по климата ...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с перката на радиатора след намеса по климата ...

    Днес, след намеса по климата (дозареждане и тестове) на мойта хубавица и продължителна работа на място на 2000 об/мин, перката на радиатора се включи на максималната си степен и повече не спря...
    Проверих всички бушони и релета (уж) но всичко изглежда наред - въпреки това, перката не спира дори при изгасен двигател. Единствения начин да я спра за момента е да махна големия бушон от 50А.
    Гледах менюалите, търсих релета и някакви подсказки, но нищо конкретно не видях. Някакви предположения и съвети ?
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

  • #2
    Ако можеш, откачи буксата на пресостата и виж дали ще спре!
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #3
      Може релето да е залепнало\"малкото бушонно табло" под кората в ляво на волата\ може и с датчика на радиатора да е станало така...
      Attached Files
      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
      Мненията са като задниците - всеки си има!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
        Ако можеш, откачи буксата на пресостата и виж дали ще спре!
        Хубава идея, но не съм спец по климатиците - някакъв хелп къде да търся пресостата и буксата му ?
        Иначе релето под кората ще го проверя утре още.
        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

        Comment


        • #5
          Проследи тръбите на климатика, няма как да не го намериш!От него излизат поне 4 кабела.
          sigpic
          "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

          Comment


          • #6
            виж това което ти е показал Тренди
            но по спомен трябва да се намира от дясно на радиатора( дясно на колата, не на теб)
            характерно е, че 2 от краката на релето са по широки

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
              виж това което ти е показал Тренди
              но по спомен трябва да се намира от дясно на радиатора( дясно на колата, не на теб)
              характерно е, че 2 от краката на релето са по широки
              Да и там Аутодатата разправя, че са метнали 2 да има\имали са излишък на релета явно в завода и са слагали навсякъде \:
              Attached Files
              75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
              155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
              FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
              Мненията са като задниците - всеки си има!

              Comment


              • #8
                ОК, мерси за бързата намеса - утре сутринта още вдигам капаците и почвам да чопля. Дано е нещо дребно, че е много тъпо сега с това махане и сваляне на бушона за перката
                155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
                  Ако можеш, откачи буксата на пресостата и виж дали ще спре!
                  пак не си чел ръководства
                  всички функции по климатика са "key operated"

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                    пак не си чел ръководства
                    всички функции по климатика са "key operated"
                    Докато му отговарях, мислех по другата тема.Осъзнал съм си грешката, спи спокойно.
                    sigpic
                    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                      ОК, мерси за бързата намеса - утре сутринта още вдигам капаците и почвам да чопля. Дано е нещо дребно, че е много тъпо сега с това махане и сваляне на бушона за перката
                      10000% е залепнало реле. И наистина са 2 посяти като за световно из колата. За да си сигурен че си попаднал на вярното ги измъкваш едно по едно докато не спре да се върти. Захранването на перката минава директно през него.
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • #12
                        Мдам, реленце беше. Това в кутията до радиатора си бачка - извадих го, но перката не спря. Отворих панела вляво от волана, и почукнах другото реле - и хоп, нещата си дойдоха в нормалното състояние. Е, това не ми попречи да го отворя и да го зачистя леко, че всичко около контакторите беше черно ... както и самите клеми. Наканил съм се някой ден да отворя и почистя всички релета и бушони, и вероятно да използвам малко контактен спрей за вътрешността на релетата ... ма да видим кога ще стане.
                        Много благодаря на всички отзовали се !!!
                        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                        Comment

                        Working...
                        X